Jan 28, 2011

SERaM SeJUk.....



Last week on 21 Jan saya mendapat jemputan sbgai penceramah kursus induksi umum bg kump sokongan dkt PD..okies, msa mula2 dpt kol bgtau saya kena jd pnceramah tb2 je bdn dah jd seram sejuk...mampus la apa saya nk bebel kt depan pesertas kursus tu..60 org semuanya ok..

dah tido x lena dok memikir nk jd penceramah sbb ini first time saya mendapat jemputan sbgi penceramah..itu blm lg tajuk ceramah saya psl Pekeliling plak..mmg berdebar2 la jantung saya..

so ari jumaat tu dlm kol 4 saya dh gerak g PD eventhough ceramah saya start kol 8.30 mlm..saje nk amik mood konon2nya...pastuh kol 8 dah msk dewan..sian bdk2 tu semua x smpt hbs mkn dah msk dewan tkt saya dh start dulu...hahahah

start je trs saya dok bebel2 merapu meraban sorang2 smpi kol 9.30..idea dah kering nk kelentong apa lg..sdgkan jadual saya 8.30-10.30...pkr pnya pkr last2 nk bg ckp 2 jam saya bg soalan srh peserta kursus tu bincang..group discussion la kekonon...hahahahha..slmt saya..

tp best gak rupanya bg ceramah nie...wlupon masa mula2 tu berdebar2 seram sejuk...hahahha..saya dpt tau yg bulan 2 nie ada lg kursus dn saya sekali lg kena bg ceramah...xtau la pengalaman kali nie mcm mana lak..seram sejuk lg ke...hihihi...apa2 pon saya kena set dlm otak saya yg msa adalah 2 jam..jd jgn ckp mcm ERL..hihihiih...

4 comments:

Ohimesama said...

barulah kite tau perasaan2 lecturer kite camner kan waktu kene cakap depan orang ramai2 tuh...

haha.

gud luck!! :) we'll get better by times.aku tau ko mesti akan jadi penceramah yg interesting

asai saihi said...

go fila go!!!!!!!!!!!!!!

FiLa said...

Ohimesama: tu arr..bari aku tau cmner perasaannya..tp ko mst dah biasa..hari2 kena brckp depan student...:)

FiLa said...

Asai: mekasih cik asai...nnt update lg citer kawan ko yg salah bahagian ngn aku tue..hihihi

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...