Jan 5, 2011

BuS AiRpoRT

Alluuhai....tb2 thn baru nie rasa mcm nk mencantikkan blog ni plak..hihihi..sbb tu saya ada kasi tkr sikit itu background, letak itu burung tkr2 kaler skit kunun2 nk bg semngat la supaya rajin update blog...hihihihi...

bila ada angin rajin la nk update tp bila dh mls nk bukak sebulan sekali pon mls...hihihihi...ok lah..arini nk citer skit psl terminal brsepadu selatan..sabtu aritu saya ada la g ctu sbb nk beli tiket bus untuk Mr Hubby blk Johor (skolah dah nk start balik so Mr Hubby dah kena blk Johor)..Masa smpi tu mmg terkejut jebon btol la tgk kecanggihan kt TBS tu..mmg gempak habis..dah mcm kt airport..nama pon terminal kan..klu stesen bus tu dh mst mcm pudu keadaannya...hahahah...mmg gempak btol la...

ruang legar yg besar dan berhawa dingin, penjualan tiket bus yg sistematik (they request for Mykad n passport utk penjualan tiket), parking keta yg luas dn selesa, jadual ketibaan dan pelepasan bus yg ala2 kt airport gitu, tandas yg chantek dn selesa mmg memuaskan hati la..tp saya dgr rmi pengusaha bus xnak pndh kt cni sbb kos sewa yg sgt mahal compare to Bukit Jalil n Pudu..tp saya harap nnt klu kn pndh jgk kt cni jgn la tiket bus lak naik sbb nk tampung kos sewa tu...

tp saya xsmpt lak nk amik gmbr sbb malu ada ramai polis bantuan msa tu..then saya tgk foreigner je yg bnyk amik gmbr..nnt kata jakun lak saya nie...apa2 pon saya nk bgtau yg saya ni di antara orag terawal dtg ke TBS pada 1.1.2011...hihihihi...poyo je lebih...tp saya ada la cilok gmbr kr google images utk tatapan sapa2 yg xtgk lg TBS tu cmner rupanya...apa2 pon ni menunjukkan yg tahap perkhidmatan pengangkutan kt Malaysia ni semakin meningkat selaras dgn 6 NKRA Menteri..(walaweh..ayat bodek kerajaan lak)...hahahaaha







kredit to: klurbanite.com and tv3.com.my

2 comments:

asai saihi said...

fila....awat hang jakun sangat9aku pu jakun nih..)nak balik naik bas la camni

FiLa said...

wakakakaka...jakun weh...best gila x mcm pudu...rasa mcm nk lpk kt ctu lama2 plak..hahahah...hang dah ada si pituh x kan nak naik bus lg...

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...