Jan 31, 2011

KhuRAfat - X TiDO MalAm DiBUatNya

Entry nie agak basi sikit sbb dh seminggu lebih br nk update...hihihi...saya nie mmg addicted nk tgk citer hantu..faveret movie klu tgk wayang..so saya tlh berjaya memujuk Mr Hubby utk tonton filem Khurafat - Perjanjian Syaitan...mula2 Mr Hubby mcm mls je nk ikut sbb dia mmg anti Shamsul Yusoff nie..tp disebabkan saya nie dah terpengaruh ngn trailer citer ni kt tv pastuh Hotfm lak dok cover citer nie smpi 2,3 hari so saya paksa gak mr Hubby tgk...

tp sblm msk cinema tu dh berdoa dlu mntk2 citer nie best sbb klu x best dh konfem saya kena kutuk kaw-kaw punya ngn Mr hubby...hihihii..

apa saya blh komen psl citer nie mmg la menakutkan dan unexpected..jalan citer pon menarik n plg penting si Shamsul nie x poyos mcm dlm filem2 dia yg sblm nie..mr Hubby pon kata citer nie best...xprnh lg dlm sjrh hdp saya br separuh citer saya dh ajak mr hubby balik sbb tkt sgt2..jantung saya dh nk tergugur pnya tkt..siap dlm panggung tu saya tutup mata ngn telinga part hantu tu muncul...smpi mr hubby pun kena siku ngn saya terkejut pnya psl..hahahah...mr hubby seperti biasa akan berlagak cool klu part seram2 tu tp ada satu scene msa dlm van jenazah tu dia blh terkejut smpi terangkat badan2...hahahahha...

tp ada benda yg saya xpuas hati dlm citer nie...naper la dlm hospital yg sebesar2 alam tu blh lak buat keja dalam gelap..xde lampu ke kt hospital..smpi brother dpn saya ckp derang lupa byr bil letrik sbb tu xde lampu...hahahha..mungkin sbb nk bangkitkan elemen seram tp mcm agak x releven lak..


korang blh tido ke klu dok trgt2 bnd nie..huhuhu

saya mmg tabik spring toing..toing ngn sabrina ali sbb lakonan dia mmg mantap..(tepuk skit)..dgn mimik muka dia tu pastuh berani gila jd mayat ddk dlm peti bilik mayat, kena mandi dn kafankan...pergghh..mmg terbaik la..klu saya la mmg dalam mimpi la..xbrani nak buat..

mr hubby ada ajak pegi tgk lg citer nie tp kali nie jawapan saya "nope"..ckplah sekali..klu x nak tido mlm pon trgt2..sampai bantal peluk pon saya dh bayang mcm pocong..huhuhu....takut wehh..xcaya g tgk..citer nie dr 5 bintang saya blh bg 4.5 sbb 0.5 lg tolak sbb hospital xde lampu...hahahha..tiba2 nk jd pengkritik lak ye fila...

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...