Jan 1, 2011

Munculnya FaJAr 2011


Fajar 2011 telah menyinsing tiba menggantikan senja 2010 yang telah berlabuh...diharap 2011 memberikan seribu satu cahaya pada kita semua...

Jika direnung kembali tahun 2010 yg tlh meninggalkn kita bnyk kngn pht manis yg tlh ditempuhi..begitu jugak diri saya...Jun 2010 saya tlh mendirikan rumahtangga dgn lelaki yg plg saya cintai (wlupon kdg2 dia suka usik saya smpi saya jd sgt mrh dgn dia), thn 2010 sya tlh berjaya mmbeli Honda City, kereta idaman saya yg dok mimpi2 sblm ni...hihihi..thn ni jgk saya keguguran, thn ni jgk saya telah mndpt surat twrn ke lantikan ttp bg jwtn saya skrg nie (FYI saya berstatus kontrak sblm ini tp skrg dh ttp...hihihihi) dn bnyk lg pht mns yg dilalui..

new life di opis baru no more UIA, life as a wife yg pemalas..hihihi, new frens yg mcm2 ragam dn kerenah membuatkan saya lbh matang dn serius...

jd diharap thn 2011 ni bnyk lg perkara2 baik yg akan muncul dlm hdp yg dpt mmberi seribu kebaikan kepada saya sekeluarga...amin...

p/s: harap2 saya dpt baby thn nie..umo dh mkn meningkat dh nie...huhuhu...Hepi New Year

3 comments:

asai saihi said...

seriusnyer..takutnyaaaaaaaa

FiLa said...

ihik..ihik..k.asai nie...wei..pehlon bakal dapat adik lelaki bln 3 nie..hahahah

asai saihi said...

wowwwwww, tahniah pehlon sekeluarga, makin besarla keluarga kita kan..eceeehhh

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...