Jan 24, 2011

Blog oh blogger...

Pagi nie bukak radio HotFM je trs dgt topik pagi nie psl blogger yg boleh dpt 12k thru their blog..bapak arr gempak..12k sebulan tu..gile kentang!!!

mmg blogger tegar btol ni..kalah gaji doktor mcm nie..hihihi..tp klu blogger mcm saya nie bkn kata 12k, rm1 pon blom tentu dapat..wakakka...follower pon x ramai..pastu xde nak earned apa2 dr Nuffnang...

tp saya x kisah pon sbb saya berblog sbb tis is one way for me utk luahkan perasaan suka, duka utk dikongsi bersama2 ngn mmbr2 lain...klu suka org baca tp klu agak2 mnympah pon saya x kisah sbb sapa2 pon x rugi...

klu zaman dedolu saya ada diary yg saya suka catitkan aktiviti saya sepanjang hari x kira la best ke x..tp skrg saya menggunakan blog utk meluahkan apa yg saya rasa sbb guna diary ni pon kadang2 bahaya gak..mana la tau tersilap letak dah org lain baca..bt plak kita kutuk org tu dlm diary kita tu..lg la besar bencana yg datang...hahahaha

tp x semua benda saya citer dalam blog nie sbb ada certain thing will be kept as P&C...hal-hal rumahtangga...hihihi...

so kepada semua blogger yg hebat2 di luar sana trskan berblog tp bg blogger yg hidup segan mati x mau nie (merujuk kpd diri sndiri) trskan juga coretan anda itu wlupon syok sendiri...hahahah...Go..Go..Bloggers!!!!

4 comments:

asai saihi said...

aku pembaca setia kau, jgn risau...hahahaaa...go BLOGGER FILA..berbaloi la red mummy tu dpt 12k, she deserve for it..kita adooo???huahuahuaa

Unknown said...

berblogging dengan ikhlas, bukan kerna duit

FiLa said...

asai: huhuhuhu..sayang ko..aku pown slalu bc blog ko...

FiLa said...

Edy: btol2..berblogging dgn ikhlas...sbb tu fila suka bc blog awak...hhiihihi

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...