Jan 13, 2011

RiNDu KaMU SeMUa!!!!!!!!!!

Bila bos2 besar dah xde mula la tgn nie gatal2 nk update blog...hihihi...smlm balik keja lpk2 kt umah mula la terasa boring amat sgt...

dedolu masa zaman bujang balik keja jer mesti ada agenda di malam hari..lbh2 plak masa ddk ampang dlu..my hauzemate bobot suka sgt la paksa kitaorg lepak kl mlm2 even kami ni mata dah xleh buka (mata panda) nk tgk view kt kl tu..yg mmg xleh lupa msa bobot br beli dslr dia tu..kami dipaksa ke Dataran Merdeka sbb nk snap pict dgn kamera baru dia tu..kebetulan lak msa tu ada konsert apa ntah then masa M.Nasir perform adala sorang mamat yg x brapa nk betul ni menjerit2 serta membuat isyarat "aku rock" kt M.Nasir..hahahah...


bobot yang suka buat aksi pelik2..

kenangan wif asai, bobot n k.miha msa kt ampang dlu sgt2 best even ddk sana 7 bulan jer..klu mlm minggu lak ada je benda si bobot nie nk buat..mengintai Huzz la, bt hari biru la smpi kena mrh ngn org umah bwh..hahaha...plg best layan Spontan smpi kol 2,3 pagi gelak mcm org gila...

satu bnda x leh lupa psl si bobot nie msa balik mkn dr Muara..mata sorang2 dah xleh agkt..tp blh plak la si bobot ni bt lawak tido kt traffiz lite dkt2 ngn umah kitaorg..x ckp ngn tu msa nk park keta, saya ni dok tgu la bila leh kuar keta nk naik atas tido tp tgu x gerak2 pon keta..rupa2nya dia bantai tido masa ngah parking...adess..hampeh tol..


masa nie kt Kenny kunun2 nak cabut undi main kutu..hihihi

satu lagi bobot nie plak suka menjerit dgn suara dia yg nyaring serak tu..hahhaha..mmg bingit tlga dgr lebih2 lg time dia gerak asai bgn tido..hahah..

asai lak kami pgl dia Chibi Maruko chan sbb sgt malas..mls nk bgn tido utk g keja..hahahah...mcm2 alasan dia bt xnak g keja...tp dia bgs bab hilangkan baju yg x dilipat sbb sblm tido ada atas katil..tp bila dh nak tido dia gumpal2 hilangkan...hahahha...ni magik dia sorang je tau buat...hahaha..jgn mara ye asai...


rindu sama kamu Chibi@asai...

tp asai la my BFF yg plg best sbb kami ad bnyk moment2 best sama2..naik moto mnyk hbs, balik keja basah kuyup sbb kena hujan, ponteng kls sama2...hahhaha...

then bila saya dpt keja kt ptrajaya xlarat makcik nk ulang alik Ampang - P/Jaya..so saya dgn berat hati decide kena pndh umah dkt ckit ngn opis..kebetulan k.miha pon keja kt s.alam so kami decide ddk kajang..ok..masa ni saya mmg nanges sbb dah xde asai n bobot...

masa ni life saya bnyk ngn k.miha...balik keja tggu k.miha balik nk g makan sama2 (pemalas gila nk msk..rjn msk megi jer :))...

ari sabtu sangap ddk umah sbb k.miha keja..ahad br leh jln2 then ptg g psr mlm..hahaha...ngn k.miha pon best...suka lawak hon laju2 k.miha tu...then bila keretapi lalu kena diam sbb klu ckp pon sia2 jer..xdgr pown...hahahah...


k.miha yg funny sbb pagi2 leh lepak2 dlu even dah lmbt nk g keja..hihihi

saya rindukan mereka ini semua...rindukan zaman bujang yg berkaraoke dr pkl 10 sampai 2 pagi (saya bantai tido dalam bilik karaoke tu smbl k.miha n bobot melalak2), juget2 lagu teman tapi mesra, berfoya2 dan berlibur di malam minggu...huhuhuhu...dah kawen nie kena jaga skit semua tu..even Mr Hubby ddk jauh tp ttp kena hormat...lgpown skrg nie blk keja je bdn pown dh lth..

pkl 9 mata dah separuh ttp...pkl 10 mmg dah ttp habis..Mr Hubby tipon pown dh lalok2 ckp apa ntah...hihihihi...

Disaat2 begini saya rindukan Asai, Bobot n K.Miha...


BFF

4 comments:

asai saihi said...

oit......bila pulak aku ahli silap mata..ko ni kan fila teruk taw..dah la ujan..banjir lak office ni..miss u too

asai saihi said...

asai dah tak chibi...gi keje rajin..rajin sangat sampai dah jadi kartun lain..katun apa rajin gi kerja? ada tak?

FiLa said...

hahaha..ko mmmg hebat tang sorok baju x lpt lg tu...ko amik kartun Kiteretsu la...dia rajin ngn pandai...hihihihi...

Unknown said...

Filaaaaa..aku sedih bace entry ko yg ni..uwaaaa..aku baru trjumpe blog ko ni...syg kamu sumeeeee..miz that moments...

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...