Mar 15, 2011

neW FamiLy Member

Td semasa sdg menonton movie Hikayat Merong Mahawangsa saya dpt call dr adik saya yg number 3 (Suhada) informed yg adik saya yg nombor 2 (Ateh) telah selamat melahirkan anak lelaki seberat 3.7 kg..memang besar babynya sebesar perutnya semasa sdg mengandungkan baby tersebut..Alhamdulillah semuanya sihat tp agak sedih sbb my parents still lg kt Mekah so x dpt tgk lg cucu baru diaorg nie..hihihi..

Saya sgt hepi sbb bertambah lg ahli keluarga kami..Tumpang gembira utk org tp utk diri sendiri msh belum ada berita baik lg...setiap bulan saya sentiasa mengharapkan adanya berita gembira utk dikongsi bersama-sama Mr Hubby tp malangnya belum ada rezeki lg...

Saya akan sentiasa berdoa dan berharap agar saya pula akan mendapat org baru di dalam keluarga saya...amin...


welcome to the family Muhammad Raqeem Mikail (if i'm not mistake)

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...