Mar 7, 2011

fLy-fLY To KoTa KinAbALu

Saya tersangat letih skrg nie dgn bebanan kerja yg menimbun-nimbun dh mcm bukuit (read: sebut mcm David Teoh dlm Raja Lawak) sampaikan saya demam panas yg teruk...suhu badan naik dengan mendadak sekali smpi Mr Hubby pon dah risau..terpaksa import my sis from S.Alam utk jaga saya...

tp tu citer masa demam..kali ni saya nk citer kisah sebelum demam..ceciter..ceciter...ahaxss..

mggu ke-2 february aritu (mode: rasa bersalah sbb dh nk dkt sebulan br nk update) saya ke Kota Kinabalu, Sabah atas urusan mesyuarat+berjimba-jimba...disebabkan ini first time saya ke sabah so ada jakun skit la..yg bestnya dpt membuat lawatan sambil belajar (belajar la sgt..) ke Pulau Manukan, Pulau Sapi dan Pulau Gaya lantas lunch di Gayana Resort..heaven gila sbb dpt mkn seafood banyak2..yummy...citer banyak xyah la..layan je la gambar2 kt bwh nie...zass....



hotel tempat kami menginap...beshhh woo...


masa ni lari jap dr meeting g lepak kt Jesselton point..happening gila tempat nie..


mana nk dpt public phone mcm nie skrg...


kacau je tong sampah tue..


jeti tempat berlepas ke Pulau2 yg bakal dilawati...


pose dulu sblm naik bot..masa ni berdoa banyak2 supaya x mabuk laut...hihihi


kami naik bot marin...3 biji semuanya...



okies..masa ni di Pulau manukan..chantek...


seekor kumbang dikerumuni bunga...kuang..kuang..kuang...


wif budak yg x reti ddk diam..shikin...


gadis semasa...ihik..


ok..next destination...


tada..wif opismate helmi at Pulau Sapi..


ni abg2 marin yg baik...ihik..gelenyar fila...


nak juga menyelit beramai2..igt dah x muat td...hihihi


rasanya mcm ikan bilis...xtau la btol ke x..hihihi


di atas bot marin untuk ke Pulau Gaya..Gaya..Gaya...





ketibaan kami disambut dengan tarian dr budak2 nie..nama tarian lupa..sorry...


then we move to Gayana Resort utk lunch..mmg puas hati makan kt cni..seafood semua



kami x dapat mkn udg nie tp dpt anak cucu dia sajer..huhuhu


pose sebelum pulang ke hotel


masa ni ada dinner n sesi karok..tp saya x karok sbb saya malu dgn Pengarah2 semua..sekian...kelihatan disitu saya memakai gelang dn rantai mutiara yg baru dibeli petang td...hahahah..


fly back to KL...

sekian cerita saya di KK..mmg enjoice wlupon letih dan lepas tu dmm teruk..planning nk g lg ngn mr hubby...kn kumpul duit bnyk2 nie utk shopping..hihihi..

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...