Feb 17, 2011

PAgi YanG kALuT

arini TERbangun lmbt..perut lak sakit utk menambahkan lagi kelewatan ke opis...

pastuh bekal mknnan tertumpah dalam beg..kena adjust2 balik tupperware smbl mata dok tgk jam dah buang masa...panaskan enjin keta br perasan kotak tisu dah block cermin blkg..trn dgn perasaan mrh sbb jam dah 7.35 am tp x kuar dr parking keta lg..blh plak masa nk ttp pintu tgn terkepit pintu keta...thn sakit smbil menyumpah2 pintu keta...

smpi traffic lite keta dah beratur pnjg tggu abg polis traffic..cuba untuk menyelit2 smpi dpt lorong plg kanan tp ada toyota camry yg X PERASAN meter keta dia dlm 50km/j ddk lorong paling laju..konpius btol aku..mula la tgn nie dh geram nk tekan hon..bg high beam skit dia msk lrg tgh br dpt memandu dgn tenang...

tb2 lak moto plak ddk kat tgh2 lorong..ko mmg hebat la moto..klh camry td...bg high beam pown dia x layan..last2 aku ptg belah kiri..hangen btol!!!!!!tgk jam dah pkl 7.55..ada 5 mnt lg utk smpi opis,park keta,naik lift lembap dan punch in...otak tgh reka alasan kenapa dtg lmbt...

sampi dpn mesin punch in sambil semput2 lari kuar lift berkasut tumit tinggi aku punch in tepat jam 7.59.40 saat..hahahaha..masa terbaik aku..hepi2 sbb rekod bersih lg...

sampi opis mmbr kol mntk no henfon mmbr sorang lg..masa nie baru aku perasan..HENFON AKU TERTINGGAL ATAS KATIL!!!!!!!!!!!!!......

sgt2 tensen...i can't live without my phone...hukhukhuk!!!!

moral of da story: klu alarm bunyi trs bangun..jgn nk snooze..snooze..ni la akibatnya....

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...