Jun 16, 2011

sAYA sANGAT MaraH

Okies, citer nie maybe agak lapuk skit sbb happened on Tuesday tp arini br nk update..
Ari Selasa aritu seperti biasa pegi kerja agak awal dr biasa akibat sakit perut di awal pagi lantas mata pon sudah hilang fungsi ngntuknya...

kalau dah kuar awal off kos saya akan memandu dalam kelajuan yg normal iaitu berada di lorong tengah..perjalanan agak smooth smbl menghirup udara segar (apa kejadahnya hirup udara segar klu pasang ekon ttp tingkap??)..For u'olls info nk g opis i nie melalui LDP ada 2 selekoh..1 selekoh yg tumpul skit bahayanya tp yg lg 1 mmg tajam dan marabahaya yg selalu eksiden bila time hujan dan juga x hujan sbb ada slopes kt selekoh tu ...

Kebetulan lak masa kt selekoh marabahaya tu depan saya ada seorang mamat yg tgh amik angin smbl bwk moto..memandangkan waktu br pkl 7.35 so saya mls arr nk potong..follow slow2 sudah smbl memandang cermin belakang kot2 ada org angin lak kt saya...dr jauh belah kanan nmpk sebiji Lancer kaler merah (ini memamg keta idaman gua) tgh laju gila..buat bodoh je la..tp plg sakit hati masa nak amik corner tu dia boleh lak terbabas masuk lorong saya dan hmpr2 menghentam sisi si hitamku...dah x tentu arah saya dibuatnya trs tekan brek emergency smbl menjerit memaki hamun dalam keta dan tekan hon lama2..mmg siyot la keta tu..kat belakang si hitamku lak ada hilux yg dok follow rapat dr td..ngn hilux tu jgk terbabas..si lancer merah bt bodoh jer meneruskan perjalanan meningalkan si hitamku dan si hilux yg dah terbabas nie..ko mmg cm harem...

Mula la tgn nie sejuk2 cm nak demam sbb terkejut tmbh lak jntung berdegup kencang dan nk nangis..mmg pagi2 lg saya dh sumpah seranah org..nasib ko la lancer..dh mcm2 aku carut kat ko tmbh doa2 spya ko lak terbabas kt depan tu...smpi opis ddk kt meja terdiam bodo kejap kesan terkejut yg amat ketara..e/though dah 2 hari berlaku tp tiap2 hari saya dok tg lancer merah tu lalu lg..geram sgt2..(tp mcm la brani sgt nk buat apa2 yerk..hihihi)

p/s: driver lancer merah plat num WTL **** merupakan seorang wanita juga..hermmm..hampeh..

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...