Sep 30, 2009

SaLAm LeBARan 1430h

Salam Lebaran....rasanya belum terlewt saya nk wish Selamat hari raya Aidilfitri maaf Zahir Batin kepada semua kawan2 dan umat Islam di dunia ni....Semoga raya kita thn ni memberi seribu satu makna kepada semua...hihihiih

klu ditanya raya saya thn ni jwpannya biasa2 je la...nothing special..lepak umah..balik umah tokwan belah ayah then balik umah nenek kt kuala selangor..tu ja...maybe sbb saya dh besar so suasana raya tu lain skit...lebih2 lg jumpa sepupu2 yg mntk duit raya sdgkan derang xtau yg saya ni duit tinggal2 paras2 hidung je nk settlekan semua2 utang dan bil2 tertunggak.huhuhuh..tggu raya thn depan la dpt keja best skit..huhuhu..keja part time brapa bnyk la sgt gaji dpt....hukhukhuk....

hujung bulan 10 ni saya akan meninggalkan kerja part time saya nie...i got a new job..hopefully tis job will make my life easier..saya dh letih keja mcm org gila tp gaji ciput..ddk kt kl ni bnyk benda nk byr..sewa umah,duit moto,bil,duit mnyk,mkn,top up,mnm,hutang2 masa blaja..ish..mmg x tersimpan la duit gaji..bkn x tersimpan tp mmg xckp..kadang2 kena advance ngn mak..malu siot..umo dh 26 tp still mntk duit kt mak..tp nk bt cmner.xmntk mmg xmkn la dibuatnya..huhuhu...sbb tu klu balik kg rasa mcm dah xnak blk kl..ye la..nk risau apa..mkn mak dah msk,nk g jln2 naik keta mak je..mmg jimat la..tp bila dh balik kl..huhuhuhu..kn jimat cermat la...sedih je rasa...so..xsbr gila nk keja best.dpt gaji bnyk2 so blh smpn skit n bg kat mak..xde la mcm skrg ni...tensen dn serabut ja..huhuuhhu...so frenz..pray for me yaa.....


saya di pagi raya sblm g umah tokwan...yg lain2 tgh siap so saya snap my own pict dlu..lmbt sgt siap semua...



my 3rd and 6th sis kt umah makcik..mak ngn abah ngah sbk borak2 sbb tu xde gmbr..hihihih

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...