Oct 14, 2009

HePi-hEpi ConVo...

Alhamdulillah..pada 10.10.2009 mggu lepas saya telah pon dianugerahkan Master of Education (Edu.Admin)..lega sgt2 rasa..setelah bersusah payah berhempas pulas selama 2 thn akhirnya berbaloi rasa stlh menjejakkan kaki atas stage CAC tu amik scroll... (eventhough ni dah kali kedua naik stage amik scroll)..bahagia sgt2 perasaan masa tu..hikhikhik..tp sedih pon ada sbb lps ni terpaksa berpisah ngn kwn2 semua..msg2 ada haluan hidup masing2..huhuhuh

Saya rasa bertuah sgt2 sbb masa saya konvo aritu semua famili saya dtg memeriahkan mjls..compare to my undergrad convocation, hnya mak dn abah saya jer yg dtg...gembira btol saya aritu...dpt bunga bnyk plak tu..hihihi....




masa ni kt luar dewan bersama2 rakan seperjuangan..tgh berbaris nk msk..lma gila tggu..dah la pns..huhuuhu




best buddy ever..hope so....




wif midah n bayah....nsb baik ada midah n bayah leh snap pict kitaorg blkg nie...cantik2 plak tu..huhuhuhu


kecoh kt belakang cac...committee ngn check nama kami sbk nk bergambar...hahahaha






wajah2 gembira stlh 2 thn berhempas pulas dan mengalirkan air mata utk thesis,research dan comprehensive exam..huhuhu..we share everything together...


the time has come...berjalan menuju ke dewan utk detik yg membahagiakan....


inside the CAC Hall..speech by IIUM President Prof Dr.Sidek Hassan..KSU Negara..


Lecturers and Head2 of dept.....


Yess!!!finally I made it......


Insan yg memberi pendorong kepadda saya utk terus belajar dan berjaya..mekasih mak dan abah....


bersama adik2 saya yg sporting dan phm perangai saya yg xtentu hala nie...hihihihi


my hepi big famili......luv ya all


off course wif Mr.Zaidi yg bnyk support, motivate, dan dengar saya nangis mlm2 sbb keja bnyk xsiap..tensen2..huhuhuhu..thanx pa...i'll not forget what u had done to me...




wif bdk2 kecik yg nakal...hihihihi


yg ni paling nakal...


bunga besar tu En.Zaidi yg bg..hikhihkik...














Alhamdulillah..berkat doa semua akhirnya saya telah berjaya menghabiskan master saya...terima kasih kepada mak dn abah,adik2,kawan2 seperjuangan,lecturer2 INSTED,kawan2 opis dan special skali papa yg bnyk support dn motivate saya...amin....

1 comments:

salida amran said...

tahniah...thanks for being one of the my most important fren...

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...