Jun 24, 2009

cuti-cuti cuti skolah....

ermmm...mcm yg saya janjikan dulu once my henfon dah ok,i'll upload my pict at Pulau Aman masa skool break ari tu...but,b4 that i wanna say trillion thousand of thanx to Atef coz tlg repair my henfon...klu x melayang la duit saya nk byr kt kdai henfon tu...ngn Atef FOC tp saya jnji akan blnja Atef mkln KFC dinner plate....hahahahha....

k,now enjoy my pict at Pulau Aman...



masa nie dlm bot otw ke pulau aman..it takes around 15 minutes to arrived there...kelihatan adik saya (baju kuning bt muka ala2 cumel) terlebih seronok mengalahkan anak dia (budak kecil bertopi).....

mak saya hnya mmpu tersenyum tgk perangai anak2 n cucu dia....



adik ipar saya (baju putih belang2) sdg sbk bersoal jwb ngn pemandu bot dan adik2 saya sbk nk posing...


saya dn adik yg yg dulunya musuh sbb slalu gdh2 tp skrg dah jd geng...ala2 geng pengembaraan upin dan ipin..kuikuikui....


Pulau Aman...here we come!!!!!!! dah dekat dah ni..dah dekat dah...


jeti menurunkan penumpang2 bot....


kat cni la kami sekeluarga memancing ikan...dpt x? mmg dpt...dpt letih ngn penat jer....huhuhuhu...ikan x nak mkn umpan kami sbb kami bising..hikhikhik...pastu kn mrh....hahaha


budak yg x reti ddk diam smpi mak n mak tok dia pon tensen...



sate perut dan char ho fan kt cni sgt2 sedap..nyum..nyum...


mak yg kekenyangan stlh mkn sate,char ho fan dan nasi goreng padprik + lai chi kang....pelik tol tgk mak mkn bnyk2..sll mlm x nak mkn..diet..kehkehkeh....


ermmm..masa ni nk mkn mlm kt resort yg kitaorg sewa tu....bukak blkg pintu umah jer dah laut....huhuhuhuhu


masa nih ngah pjk budak nakal nie pkai baju...syaratnya mak long kena amik gmbr adik dlu....hukhuhkukk..saya dibuli oleh anak sedara saya.....huhuhuhuhuh

saya yg terpaksa membawa bantal busuk bdk nakal nie....huhuhuhuhu..tensen jaa...

k..sekian...ni je la gmbr2 yg saya dpt upload...bnyk lg tp x lrt la nk upload bnyk2..huhuhuuh...tis is very nice vacation coz sll ssh sgt nk berkumpul adik beradik ramai2..then bila cuti mcm ni n semua pown blk kg so its sooo cooollll......xsbr nk g holiday lg.... maybe Cameron after tis...my mom suka sgt Cameron....

2 comments:

MIK'YAL said...

ewah ewah sudah berblog sahbat ku...cantek..boleh la kita tau perihal masing2 kan tru blog..HIHIH..niway..besaq dh no adik2 hg...hepi to see ur big family..kimsalam kt mak hg yaa :-)

FiLa said...

hihihihi..dok bc blog ang mcm best ja aku pon bt satu..hahahahha..suka tgk gmbr2 indah..cumel...mmg fotogenik la dia..I.Allah nnt aku smpikan salam kt mak aku...

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...