Jun 1, 2009

long...long day!!!!

yesterday was a longgggg day for me...letih gila g kenduri kt Ijok...kol 10.30 pg dah smpi umah kenduri sbb mmbr saya jd bestman for the bride....so smpi trs melantak x hengat sbb x smpt bekfes...then bermula la satu penantian sbb kn tggu for my fren yg jd pengapit tu..dr sesi smbut pengantin,acara bersilat,baling2 gula(ni adat org jawa: boleh la plak asai kata mcm bg ayam mkn...heheheheh),bersanding dn last skali mkn beradab saya terpaksa menunggu dgn penuh sabar sbb cuaca sgt la panas smlm...mujurlah saya dpt member baru time tu (x sia-sia saya beramah mesra dn suka tersenyum....)around 2.30 pm br la blh bergerak balik...huhuhuh..letih btol...





then saya dh xsbr2 nk balik umah,malangnya terpaksa ke burfday party anak bos member saya (pnjg tol nk explain) di pandan indah...tp x sia-sia gi sbb dpt mkn ice cream cake yg sgt sdp..nyum..nyum..
saya yg x brapa minat makan cake dengan muka x malu mengalahkan budak-budak kt ctu meminta lg 1 slice cake..sgt sedap!!!..hbs la diet cmni..huhuhuhu..mst cik zaidi bising klu dia tau..uhuk..uhuk..


kek yg begitu enak dimakan begitu saja...nyum..nyum...


kisah saya tidak berakhir di situ saja sbb lps tu kami membuat keputusan utk shopping di Alpha Angel,Wangsa Maju..kekunun i want to reward myself b'coz struggle hard last week...cian bdn saya..nk pkai lama nie..hihihi..

pnya la suka berjalan2 sambil shopping...(tp bobot yg beli plg bnyk...)i'm juz bought compact powder,wet tissues n tmpt gantung baju coz i'm not affordable to buy new closet...huhuhuhu...ada sapa2 nk sponsor ker???



erm...klu la dpt shopping cmnie....


the day b4 i'm already bought new shirt,body scrub,nail buffer n mag...yuuhuuu!!!!shoping mmg best klu ada duit..klu xde duit..ermmm...window shopping..hikhikhik..act, i wanna buy new shoes (platform or wedges) malangnya size xde...when that salesgurl said.."i'm sorry...6 is the last size miss"..uhukk..uhuk..begitu keciwa rasanya...bg la ada size 5..lagi satu jer pown..bkn ssh..huhuhuhu...so..i didn't get my new shoes....



then pnya la sakan bershopping smpi la pkl 8..then bila nk balik tu br la perasan yg bobot lupa tutup lampu kereta...waaa.sgh sadis skali...batt keta dh weak..xleh nk start..di dlm ujan yg separa lebat tu kami ber3 wanita yg hebat dan jelita cuba meminta bantuan..malangnya xsiapa yg sudi membantu 3 gadis jelita ini...
berbagai2 bagai aksi mat yoyo dilakukan oleh 3 gadis jelita dan sorang jejaka macho (adik asai) utk mendapatkan bantuan..malangnya still x berjaya...
yg plg sadis mlm td jugak la ramai org xnak agkt phone derang apabila di call oleh gadis jelita..sgt tensen...tp akhirnya bantuan berjaya disalurkan pada pkl 9.30 mlm oleh Zura (thanx zura comey).....dan kami pown menuju ke Malinja utk mengisi perut stlh hbs tenaga dicurahkan utk menolak kereta dn mmbuat aksi mat yoyo...pkl 12 mlm br saya mndi dn tido pkl 2 am..sgt2 letih....rasa cam mls nk g kja esoknya...hahahaha...



0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...