Sep 29, 2010

Br NAk UpLoad GamBO KawEn KerrRR????

Salam Aidilfitri bt semua...Maaf Zahir dan Batin....sori sbb lama sgt x update ini belog...bukan apa...kesuntukan masa, idea yg skjp ada skjp xde menyebabkan saya susah bebeno nk bukak nie dan mencoret apa2 di dalamnya...ini pon sbb ramai sgt yg dah perli ckp belog saya ni dah tumbuh sawang labah2 br la saya tergerak hati jiwa dan jantung untuk menaip...huhuhuu...

cerita perihal hari raya ni bnyk suka duka saya utk thn nie...almaklumlah ini first raya saya wif mr hubby...so feel dia tu pon lain skit..dlu msa bujang2 saya ni mls skit nk bgn sahur..senang citer x sahur pon leh posa lg..tp bila dah kawen nie kena la bgn sahur..sian kt mr hubby...lg satu saya tgh pregnant lak..so kena la mkn bg baby sihat..tp....ermmmm....

okies, raya thn nie decide nk raya umah mak mertua dlu...so.pertama kali ja jgk saya x dpt raya pertama ngn famili saya..sadis wooo...huhuhu...so first day raya tu saya asyk kol famili saya jer...huuhuhuhu...nsb baik famili saya raya kt umah nenek thn nie..dkt je la..xyah blk kedah...so we plan raya ke 2 tu nk blk umah nenek jmp famili...bestnya...tp....ermmmm.....

mesti semua dok tertanya2 apa la yg saya dok tp..ermmmm... dr td tu..sbnrnya lps saya hepi2 dpt berita gembira yg saya dah pregnant tu menyusul la plak berita sedih...msa raya ke 2 saya dah keguguran..nnt la saya citer ngn lebih lanjut kisah tu...sedih plak rasa nk citer skrg...

okies...sbnrnya arini saya nk upload gmbr kawen saya..tau2 mst nnt ada yg mrh sbb skrg br nk update...bkn apa,saya xsmpt nk update n saya lak br je dpt soft copy gmbr2 nie..okies..enjoy...


































0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...