Mar 18, 2010

SaYa SUkA KuRSuS...Yeay!!!!!

okies...saya orgnya mmg xsuka pegi kursus sbb saya rasa msa tu hidup saya sgt kelam kabut...kena mkn cepat2,siap laju2,tido xckp 6 jam (smnjk keja saya kena tido 6 jam br puas hati..wakakaka-mcm hampeh)..

then xperience saya g kursus induksi masa lapor diri utk PTD dlu mmg membuatkan saya btl2 xsukakan kursus..kena lanyak ngn secretariat, kn bt physical xtvt (bdn lak x fit sbb dah lama x jog), kena dera bg tido lmbt pastuh kena bgn awal2 pagi...huhuhhu...xsuka!xsuka!xsuka!!!!!!

tetapi...jeng..jeng..jeng...bila saya kena pegi next course dlm perkhidmatan saya ni (jwtn saya ni mmg akan menyebbkan saya pegi kursus dgn bnyk skali) saya dah mula x tentu arah..mula la nitemare kursus yg dlu dtg balik..hari2 saya g joging nk bg bdn fit la konon sbb tkt kena lanyak lg..hahahah

rupa2nya saya silap sbb kursus yg saya pegi ni sgt sgt sgt best (read: 3x saya ulng word sgt sbb mmg best)..schedule yg xpack mcm dlu, incik2 dan puan2 faci yg baik (ada incik faci yg sgt hensem...huhuhu), kwn2 yg best sbb dh kenal msg2...

then plg best ada community service (buka sini utk more pict: kgmasjidsgpasir.blogspot.com) ngn persembahan group utk mlm penutup....hahahha..sgt lawak dan enjoy...okies, juz enjoy da picture (tp xbnyk sgt sbb ni je yg smpt snap..nk tgk bnyk2 kn g tgk kt FB saya:tu pon hasnah pnya gambo..credit to Hasnah)....

okies...jgn gelak...ni gmbr saya masa mlm persembahan..group saya bt Dancerobik" mlm tu..sgt2 malu dowh sbb saya x pndai menari tp kena menari..tp yg penting x mcm robot mcm sepul menari...hahahahah...


okies..ni group saya..group 4 yg sgt best...suppose ada 9 org tp tgl 5 jer sbb lg 4 dah balik..xsmpt amik gmbr...yg tgh2 tu ketua kmpulan kitaorg...

tgh tg turn utk mjls penutup dn amik sijil kursus..me wif rosni...

ni plak geng yg best..mostly geng2 KDN except Waheeda from KSM..tpt ttp geng gak..

ehem..ehem..wif en.shahrul amri yg hensem,..hensem kan???baik ckp hensem!!!sgt hensem kot...hahahah...

ni plak si Leen yg xsenang tgk saya senang..suka kcau klu saya nk amik gmbo pose ayu2 gitu..tp leen jgk la yg amik gmbr saya ngn incik faci yg hensem...hahhaha..thanx leen...

xsabo plak nk g next course..nk kecoh2 lg...sgt2 best...skrg saya dah suka pergi kursus!!!waaahhh..fila...semakin pelik dirimu skrg..

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...