Mar 1, 2010

Hermmm..DaH BerTUnAnG RupaNYA

Okies...saya dah kena tegur ngn kengkawan sbb dah mls nk hapdet blog ini..huhuhu..bkn xnak apdet tp tahap kebizian saya sgt la super duper bz so xsmpt lgsg nk apdet..okay,so sbb dah janji kali nie saya nk apdet psl kejadian saya bertunang aritu..hahaha...

okies...28.11.2009 tepat kol 2 petang saya dah pon jd tunangan En.Zaidi..ihik..ihik..cam malu lak :)...actually event ni berlangsung sehari selepas raya haji..so adik2 ngn mak sgt la sbk ngn persiapan2 semuanya sbb saya hanya dpt balik kamis mlm tu sajer sbb masa tu tgh tggu posting kt JPN (xleh amik cuti lg masa tu sbb br masuk)..tima kasih to mak dan adik2..luv u all..mmmuahhh...

plan bt kenduri kecik2 je tp biasalah, mak selaku peniaga nasik lemak yg fames kt tmn kenari tu xblh klu xjmpt semua regular customer dia..so jemputan telah bertambah dan mak terpaksa msk nasik dan lauk extra...kuikuikui

okies..rombongan En.Zaidi br tiba masa nie..kelihatan di dalam gambar kakak dan adik2 En.Zaidi..
saya sedang berdebar2 di dalam bilik smbl dok intai2 En.zaidi..ahaxx..gataii noo...

Hantaran dari pihak saya..semuanya 5 balas 7..tp last2 minute ada la jiran2 bg lg so 5 berbalas xterkira...hihihi

nie gambo pelamin masa br siap mlm tu..hasil kerja tangan atih,anis,suhada dan ikah..thanx my beloved sisters....

Pose lu jap ngn adik2 smntara org dok bincang2 kt luar tu..hikhihkik..bg hilang nerves la kunun..
okies..degupan jantung semakin kencang msa ni..part sarung cincin..kena control ayu skit..hikhikhik

ehem..ehem..dah sah jd tunang org nie..cium tgn bakal mak mertua dulu sat..walawehh...ceewahh..

ngn En.Zaidi yg konpius sbb jap jer bincang dia dah kena pgl makan..hahahaha.."btol ke dah hbs diskus?"tnya En.zaidi...kenape..xpercaye ke??hahaha
Jiran2 terdekat merangkap kawan2 mak yg memeriahkan majlis..siap mkn kt umah atih lg sbb xckp tempat..dah penuh..(xsia2 mak buat pintu doraemon utk tembus umah atih..berguna la jgk)hahahah...

dah penuh gila kt umah saya ngn rombongan dr En.Zaidi..sgt pack...
ngan adik2 lg kt pelamin lak..masa ni rombongan En.Zaidi dah blik..hihihhi

wif my best buddy (BFF), tasya n shad yg sudi dtg..sian korang x smpt mkn dh nk blik..shad plak tiba2 jd bidan terjun utk teman saya kt pelamin masa ngah sarung cincin..thanx gal..luv u both so muchhh...

okies..itu la saja rentetan peristiwa saya tunang aritu..biasa2 jer..bt majlis ringkas..I.Allah 6.6.2010 ni kenduri umah saya..once kad dah siap saya akan distribute pada kengkawan semua...pray for my happiness yaa frenz..

1 comments:

salida amran said...

tahniah....
cepat2 lah bina masjidnye....

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...