Jul 8, 2009

A walk to remember....

Last Sunday nk release tension pnya psl saya smpt g dating ngn En.Zaidi kt Zoo Negara...hihiihih...sbnrnya amik kesempatan skali sbb esoknya tu saya ada interview kt Zoo..so klu interviewer tu tnya psl Zoo at least leh la jwb skit2...hihihihi...So, tis is some pict yg smpt kitaorg snap msa kt Zoo...pegi pon dh lmbt around 4pm..Zoo kol 6pm dah ttp...xsmpt nk jln lama2 (tp En.Zaidi dah mengeluh kaki dia dah sakit2)...hihihihi...



baru smpi n En.zaidi bz beli air ngn jagung kukus x sedap..(xsdp pon hbs gak)...hahahaha


gmbr kurang memuaskan sbb atas tram masa nie.....


gmbr katak kena awet pon nk amik...ntah apa2 En.Zaidi nie...


kuda padi nie baik tp saya geli nk pegang....cian dia...huhuhu


yg nie semua bnda dia nk pegang...nsb baik x amik gmbr ngn ular..


pose smbl mkn jgung x sdp...hahahaha






seladang yg bising.....



yg ni saya brani dekat2...hahahaha


ape center...


kusyuk tgk monyet....



org utan yg dahaga...hahaha..cute....




bear ni sakit...ada signboard tulis "saya sedang dirawat"...hukhukhuk







ok...dah letih jln2..zoo pon dh nk ttp...en.zaidi pon dah peluh2 jln smbil berkipas...nk g mkn plak pasni....
dah lama x g Zoo..last saya gi msa kecik2 lg mak ngn abah bwk...hihihihi..best la gak..nnt bila2 senang nk g lg la...

0 comments:

Post a Comment

Baca Sudah Gelak Pon Sudah,
Apa Lagi Komen La Pulak...